اتحادیه های ملی گزینه مناسبی برای ممیزی، نظارت کیفی و عملکردی هستند

Rate this post

رییس و اعضای هیات مدیره اتحادیه گازهای طبی و صنعتی عصر امروز(چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳) با رئیس سازمان ملی استاندارد ایران دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه کردند.
دکتر مهدی اسلام‌پناه در این دیدار با اشاره به اقبال اعضای این اتحادیه نسبت به انجام بازرسی های ادواری، نظارت و کنترل کیفی بر سیلندرها و مخازن و گازهای اکسیژن بیمارستانی گفت: توان، دانش و تجربه نهفته در بدنه بخش خصوصی از جمله انجمن های تخصصی ذیربط و اتحادیه های ملی، بطورحتم گزینه مناسبی برای ممیزی و نظارت بر صحت عملکرد است.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران تاکید کرد: تشکل ها و انجمن های ها متشکل از افراد خبره و صاحب نظرانی پخته و دلسوز هستند که پتانسیل لازم را برای ایجاد نظام خودکنترلی پایدار در نظام تولید کشور دارند.
دکتر اسلام‌پناه، انجمن ها و اتحادیه ها در دنیا نیز به کمک دولت ها آمده اند، گفت: اگر کنترل، نظارت و پایش توسط انجمن ها و تشکل های تخصصی ذی صلاح انجام شود بطورحتم بهترین نتیجه را در پی خواهد داشت.
دبیر شورای‌عالی استاندارد به بند ۲۱ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد اشاره کرد و گفت: قانونگذار نیز فرصت را برای استفاده از ظرفیت و تجربه مفید بخش خصوصی ایجاد کرده است که توجه به آن مزیت رقابتی ایجاد می کند.
در پایان مقرر شد ظرف یک ماه آینده تصمیمات عملیاتی که در این جلسه صمیمی طرح و مورد موافقت قرار گرفت، تا حصول نتیجه قطعی، پیگیری مستمر و دنبال شود.

منبع :سازمان ملی استاندارد 25مرداد 1403